::R@keta >> Generation Web Vol.2>>

nástěnka vse o cviceni, (ne)zdravem jidle, hubnuti, pribirani, ... --- stats --- home

více...
22. července 2018 [0:53:04]
Rakeťáci © 2008-2012
(nápověda)
(starý úvod)
vse o cviceni, (ne)zdravem jidle, hubnuti, pribirani, ...

:: homepage
vlastník: annie ::
60 odběratelů ::
jen příspěvky od:
(zastavit refresh) << (na vršek) (nahoru) :: 1-20 z 7401 :: dolů dospod >>
uri
* 16. července 2018 [9:55:31] Re :: link
uri » soka sodesuka diky diky ')
 
binnmode
16. července 2018 [9:50:14] Re :: link
binnmode » jeste dalsi cvik, co by se ti mohl hodit jsou vystupy na bednu. Ale tak, ze tu stojnou nohu, co mas na zemi propnes a budes se dotykat jen patou. To te donuti zapojit nohu, ktera je na bedne.
 
binnmode
16. července 2018 [9:09:11] Re :: link
binnmode » uri (8:54:21): u tech boxed squats je dulezity se zastavit v pozici, kde sedis a kontrolovane vstavat. Kdy zacinas (tedy jako u kazdyho drepu) vstavat tim, ze zatinas chodidlama do zeme, jak kdybys prstama chtel srolovat lino z podlahy a zatinas prdel, s tak zpevnenejma nohama je to uplne jinej cvik potom. kdyztak mi whatsappni
 
uri
* 16. července 2018 [8:54:21] Re :: link
uri » binnmode (8:47:21): soka, dava to smysl, ja to pouzivam na snizeni zateze na koleno a vetsi zapojeni hamstringu, kterej mam momentalne nejvic ochablej a limituje me vic, nez koleno samotnyv nekterejch pozicich

plus moje technika se moc nezlepsila od naseho vyletu do thajska, takze mi to muze jen pomoct i v tomhle XD
 
binnmode
16. července 2018 [8:47:21] Re :: link
binnmode » uri (4:15:51): mam pocit, ze se to preklada jako dosedy na bednu. Casto se to pouziva pro zacatecnoky, kteri se uci, jak vstat ze sedu, aniz by se houpal nebo zapojoval ruce.

U vzpirani se to vyuzije pri adaptaci na vetsi vahu. Nalozis si treba 130 % maxima na drep a jedes.
 
uri
* 16. července 2018 [4:25:01] Re :: link
uri » plus kilasek za 4.45 dneska

na pase teda, takze zadny hrdinstvi ')
 
uri
* 16. července 2018 [4:15:51] Re :: link
uri » mimochodem, boxed squats anyone? muj novej objev a velmi me bavi

netusim jak se to preklada do cestiny, sry
 
uri
* 16. července 2018 [2:40:16] Re :: link
uri » binnmode (1:03:43): I fuckken love it
 
binnmode
16. července 2018 [1:03:43] Re :: link
binnmode » Zkus. Ja mam pod stolem tenisak, takze si bud masiruju chodidlo nebo ho chytam stridave nohama do prstu.
 
uri
* 16. července 2018 [0:50:36] Re :: link
uri » binnmode (0:46:38): micek se mi libi, mam v praci na stole penovej, hodim ho pod stul hned jak dorazim do kanclu
 
binnmode
16. července 2018 [0:46:38] Re :: link
binnmode » uri (13:37:19): barefoot by ti stejne na tvrdym povrchu neudelal vubec dobre. Ale ted jsem byl u fyzio, ten mi rikal, ze si mam pod stul hodit nejakej micek, a ldyz sedim u pocitace, tak si s nim mam ruzne hrat a zkouset ho chytat do nohou a tak.
 
uri
* 15. července 2018 [13:37:19] Re :: link
uri » Sili (12:22:03): neumim na tom a tedka neni nejlepsi cas se to ucit ')

jinak vynatek z protokolu, jsem ted week 12 nebo 13, ale protoze sem se stihnul vymaznout na elektricky kolobezce a "natah" si hamstring, ze kteryho mi brali novej vaz, tak sem cca dva tydny pozadu

Postoperative Days 1-7

Follow the guidelines within this section for the first seven days after your surgery

IT IS EXTREMELY IMPORTANT THAT YOU WORK ON EXTENSION IMMEDIATELY.

Goals:
* Control pain and swelling
* Care for the knee and dressing
* Early range of motion exercises
* Achieve and maintain full passive extension
* Prevent shutdown of the quadriceps muscles
* Gait training

.
.
.


Postoperative Weeks 6-12

By week 6, your range of motion should be full extension to at least 135 degrees of flexion.

Goals:
* 135 degree of flexion
* Continued strength
* Introduce treadmill

1) Continue quad sets, straight leg raises, partial squats, toe raises, stationary bike, elliptical machine, leg presses, and leg curls.
2) Hamstring reconstruction patients can start leg curls in a sitting position. If you develop hamstring pain then decrease the amount of weight that you are lifting, otherwise you can increase the weight as tolerated.
3) Continue tilt board and balance board for balance training.
4) Continue swimming program.
5) Start treadmill (flat only).
6) You may begin outdoor bike riding on flat roads.
NO MOUNTAIN BIKING OR HILL CLIMBING!

Postoperative Weeks 12 - 20

Goals:
* Continued strength
* Introduce jogging and light running
* Introduce agility drills
* Determine need for ACL functional brace

1) Continue all of week 6 -12 strengthening exercises.
2) Start straight, forward and straight, backward jogging and light running program.
3) Start functional running program after jogging program is completed.
4) Optional fitting for ACL functional brace.
5) Start agility drills, zig-zags and cross over drills.
 
uri
* 15. července 2018 [12:29:47] Re :: link
uri » mimochodem, fyzio na to koleno je od zacatku nejaky cviceni kazdej den, od druhyho dne po operaci se jede postupne od pupovani chodidla lytkem po kontrakce stehna a jen se to postupne nabaluje kazdej tejden, delam (skoro) denne nejaky cviky od ty operace pekne podle protokolu

jen je to hrozna nuda a prijde mi, ze bych uz moh poskocit o fazi dal obcas, tak tomu sahnu na sbava opartne, jestli povoli a vetsinou nepovoli '))
 
Sili
15. července 2018 [12:22:03] Re :: link
Sili » Barefoot boty?
 
uri
* 15. července 2018 [12:17:04] Re :: link
uri » oka, vic kontextu ')

podle toho co mi rikal doktor v pondeli, s behanim neni zadnej problem respektive riziko v tyhle fazi hojeni a mel sem zacit uz o tejden driv klidne

problem s behanim obecne, i se zdravyma kloubama je ten, ze od doby co Nike vymyseli boty na behani s penovou patou, vsichni behaj blbe, vyvinulo se nekolik stylu jak behat na "novejch" botach dlouhy trate, neumim ani jeden a beham jak kokot pres paty (coz je velmi spatne na to koleno v mym stavu, moc agresivni dopad, proto me to bolelo), kdyz mam bezet delsi trasy, jednoduse rychlost a fyzika v praxi

co umim behat se spravnou formou jsou sprinty 100, 200 a 400 a kdysi davno sem prakticky "sprintoval" i 1500m, ale to mi bylo 15, to uz se nikdy nevrati ')))

co jsem udelal dneska bylo, ze sem hodil na pas, ze chci bezet 5 minut a takovymhle tempem, kde mam jakz takz dobrou formu, ze to nervu pres tu patu a uvidim jak to pujde

slo to velmi dobre, bolest skoro zadna, ale moje fyzicka je v <> jako to koleno po 5 mesicich, takze sem vic jak 5 minut neudejchal '))
 
čijo
15. července 2018 [8:54:42] Re :: link
čijo » No ja te chápu. Ale fakt si myslim, ze si to koleno akorat tak dojebes.
 
Sili
15. července 2018 [8:48:31] Re :: link
Sili » No... Me by spis desila predstava mit koleno tam jak si uvedl zbytek zivota...

Coz nemusi byt kratka doba, protoze jak znamo zmetci jako ty, co si furt akorat nici zdraví se dozivaj stovky minimálně :*
 
uri
* 15. července 2018 [8:05:01] Re :: link
uri » čijo (6:55:52): protoze chci oficialne dostat nakladacku v kleci a letos mi bude 30 a nemam cas mit koleno v <> '))
 
čijo
15. července 2018 [6:55:52] Re :: link
čijo » Hele uri a proč do toho tak děsně dřeš? A pospichas
 
uri
* 15. července 2018 [4:16:57] Re :: link
uri » binnmode (3:53:16): kek, nuff bad tho

ja si vzpomel, ze je snazsi drzet formu, kdyz beham rychleji, tak sem vystrelil dneska rano kilasek za 4.54

nechapu, jak sem v sesty tride udelal 3.24...
 
binnmode
15. července 2018 [3:53:16] Re :: link
binnmode » tak jsme se dneska vraceli z baru a nenapadlo nas s trenerem nic jinyho, nez zkusit maximalku na bench.

Takze po 13 kuba libre mam 120 kilo 1x a 70 kilo 20x
 
uri
* 14. července 2018 [5:41:56] Re :: link
uri » tak to behani je tragedie... nevydrzim to ani 5 minut a preskakuju na elliptical

asi chapu, proc me jeste dva mesice nechtej pustit zpatky na traninky
 
uri
* 10. července 2018 [23:48:19] Re :: link
uri » Stenly (18:56:58): ok '))
 
Stenly
* 10. července 2018 [18:56:58] Re :: link
Stenly » myslim ze jo, nebos mi to posilal :))
 
uri
* 10. července 2018 [13:49:02] Re :: link
uri » uz sem se chlubil cizim perim a postoval, ze jeden z koucu od nas porazil Buakawa par let zpatky? '))
 
Stenly
* 10. července 2018 [13:20:56] Re :: link
Stenly » jsem to prave nasel na strankach toho gymu kdyz jsem tam hledal jak maj ty kempy pro nooby ale uz to bylo probehly.. moc nechodim na fb no
 
binnmode
10. července 2018 [11:40:57] Re :: link
binnmode » Stenly (18:20:33): ne? vzdyt to Lanna inzerovala vsude okolo. Krcmar byl statecnej, ale bylo videt, ze kdyz si pozves na Buakawa, tak te nerozseka v prvnim kole, ale gradoval to do tretiho.
 
uri
* 10. července 2018 [1:47:11] Re :: link
 
Stenly
* 9. července 2018 [18:20:33] Re :: link
 
uri
* 9. července 2018 [8:47:17] Re :: link
uri » veselahouska (9:26:16): a dneska mi to jeste zopakoval

prej mam zacit s behanim, opatrne...
 
uri
* 8. července 2018 [9:28:00] Re :: link
uri » veselahouska (9:26:16): ...rekli ')
 
veselahouska
8. července 2018 [9:26:16] Re :: link
veselahouska » uri (1:36:58): mel bys plavat a jezdit na kole/rozopedu abys naposilovat svaly a drzelo ti to, ale to ti urcite rekli, ze nemas skakt pres svihadlo :D
 
uri
* 5. července 2018 [1:36:58] Re :: link
uri » veselahouska (23:25:13): aha, v tom pripade -le fu a sem nervozni
 
veselahouska
4. července 2018 [23:25:13] Re :: link
veselahouska » uri (5:21:17): ale krizovej vaz to hlida predozadni pohyb, ne pohyb do strany
 
uri
* 30. června 2018 [5:21:17] Re :: link
uri » dneska sem zkousel svihadlo a kolena na pytel, coz jsou veci, ktery jsou pres spicky chodidel a tim padem takovej uvod pred behanim, na to operovany koleno...

no... koleno se hrouti i pres ty spicky... od Brezna to je kompletni atrofie na vsechny zucastneny vazy a svaly... to chvili potrva, nez se probehnu

dobra zprava je, ze se nehrouti do strany, cili novej krizovej vaz se zda, ze funguje ')
 
uri
* 26. června 2018 [14:32:07] Re :: link
uri » binnmode (10:30:57): na to sem koukal, ale obecne se drzim low carb diety s tim, ze obcas zprasim pizzu nebo burger, tak jednou za 14 dni, tak mi to neprijde tak dulezity... zatim... si to nactu poradne a hned po tom skocim jak se znam '))
 
binnmode
26. června 2018 [10:30:57] Re :: link
binnmode » Ja ted resim jidla, kteryma prestat prerusovanej pust.
 
uri
* 26. června 2018 [5:29:47] Re :: link
uri » trosicku fail... vcera sem mel k jidlu jenom keto recepti, protoze sem na ne mel chut a uplne sem zapomel se nacpat nejakyma sacharidama... takze dneska rano, od ranniho cviceni se mi chce omdlit v kombinaci s tim prerusovanym pustem XD
 
uri
* 20. června 2018 [11:57:11] Re :: link
uri » binnmode (11:33:09): ja v zasade taky takhle jel skoro denne ty dve hodiny grappling+striking, ale spis proto, ze sem linej a starej na to se sam tlacit na hranice zvraceni, nez ze bych to prvoplanoval ')

Nicmene souhlasim hlavne s tim flow state, to me bavi nejvic na mma treninku, v zasade jedem na 30% a hrajeme si, osahat si techniky, bejt v pozicich, bejt v nich pohodlnej etc co nejvic. Pokud zvlademe ovladat techniky, mit kontrolu a nezranit sparring partnery, tak to vzdycky budeme umet osolit v kleci na ostro


fffuuu, mi to fakt chybi uz
 
binnmode
20. června 2018 [11:33:09] Re :: link
binnmode » uri (3:25:19): souhlas. Takhle uz jedu pres dva roky a dava mi to smysl.
 
jen příspěvky od:
(zastavit refresh) << (na vršek) (nahoru) :: 1-20 z 7401 :: dolů dospod >>