Pralinka2 »
Tak dnes ráno jsem se dostavil na poštu s tou objednávkou dosílky a tím oznámením o uložení zásilky. Když jsem paní za okýnkem řekl, o co jde, zatvářila se chápavě, jako že chápe, že to je špatně a že to reklamuju, a poslala mě do prvního patra ke dveřím s nápisem "Reklamace". V prvním patře na dveřích s nápisem "Reklamace" byl papír "Dočasně uzavřeno, reklamace podávejte u okýnka v přízemí".
Tak jsem se vrátil k tomu okýnku v přízemí, paní si vzala oba doklady s tím, že je okopíruje, okopírovala si je a originály mi vrátila. Pak mi řekla, že o výsledku budu vyrozuměn, požádala mě o telefonní číslo a to bylo pro dnešek všechno.
Takže teďka se do 30 dnů dozvím, jak reklamace dopadla.