::R@keta >> Generation Web Vol.2>>

nástěnka vse o cviceni, (ne)zdravem jidle, hubnuti, pribirani, ... --- stats --- home

více...
17. ledna 2018 [5:43:26]
Rakeťáci © 2008-2012
(nápověda)
(starý úvod)
příspěvky jsou zobrazené od nejstaršího
jen příspěvky od:
(zastavit refresh) << (na vršek) (nahoru) :: 1-20 z 7074 :: dolů dospod >>
uri
* 18. prosince 2017 [13:19:37] Re :: link
uri » _LANEY_ (13:01:41): ted kdyz to geekon vypichnul, tak je to objektivne fakt lol ')))
 
swagger
18. prosince 2017 [13:22:24] Re :: link
swagger » ale hovno, je normalni, ze si lidi co posilou pomerujou pindoury, vzdycky potkavam ve fitku lidi, co po serii hned koukaj jak vypadaj a fotej se
 
_LANEY_
18. prosince 2017 [13:31:37] Re :: link
_LANEY_ » swagger (13:22:24): Je to normální, kdo říká že cvičí jen kvůli sobě tak lže .) Teda takovy ty typky co se foti u kazdeho cviku kazdy trenink nemusim, ale semtam jedna před zrcadlem by být měla u každého, jak říkám, nevážit se ale fotit, váha strašně klame

uri (13:19:37): Tak pro něj jako pro člověka co tomu vůbec nerozumí a činku viděl jen ve filmu tomu rozumím . Já bych se na druhou stranu do jeho diskuzí taky nesral . Moc toho o drogách nevím ale nedávno jsem viděl super film o Escobarovi
 
swagger
18. prosince 2017 [14:09:11] Re :: link
swagger » _LANEY_ (13:31:37): tak ja se prubezne fotim, to je jasny, ale necvicim extra pravidelne, ted mam teda v praci trochu volneji, takze jsem byl za 8dni 5 cvicit, ale predtim treba tri tydny nic.
 
uri
* 18. prosince 2017 [14:26:59] Re :: link
uri » swagger (14:09:11): to je blby, po diete je nejdulezitejsi konzistence... taky s tim bojuju, ale zatim sem nevynechal zadnej tejden uplne
 
geek0n
* 18. prosince 2017 [15:42:07] Re :: link
geek0n » _LANEY_ (13:31:37): cemu je potreba porozumet, aby nekomu neprislo treskute smesny tvoje vyjadrovani?:D nejenom forma...bych nestvoril ani kdyz mi zrovna v obehu kolovalo vic thc, nez kolik neuronu spacha sebevrazdu pri jednom tvym samolibym vyblejsknuti:) co se majky vdal, nic z podobny dimenze se sem moc nedostane, tak si to prece nenecham ujit.

swagger (13:22:24): to je vedlejsi, ale taky pointa...co je normou mezi lidma, co posilujou a pomerujou si pindiky:D

jinak jsem pochopitlne udesne rachetickej a dost osklivej, ale sledovat tvoje fotky mi podstatne zveda sebevedomi.)
 
_LANEY_
18. prosince 2017 [15:57:21] Re :: link
_LANEY_ » geek0n (15:42:07): To víš že jo :)
 
swagger
18. prosince 2017 [16:10:28] Re :: link
swagger » uri (14:26:59): tak u me je ta nepravidelnost diky praci, kdyz se toci, tak jsem proste i 18h denne v praci a to uz pak nemas moc energii jeste cvicit
 
Jeremmy
18. prosince 2017 [18:03:25] Re :: link
Jeremmy » u mě jsou to teď tři měsíce, co jsem začal cvičit s kettlebellem. chodím dvakrát týdně a začal jsem hlavně proto, abych se vůbec pohnul. a samozřejmě taky vypadal dobře nahej. ) vážím asi sice pořád tak 60 kilo a nohy mi z toho spíš zhubly, ale udělám v kuse šest shybů, zpevnilo se mi tělo a nebolí mě záda, takže za mě dobrý. jen ten sixpack way to go, protože mám děsně rád sladký.
https://image.ibb.co/mHn6pm/IMG_9583.jpg
 
Stenly
* 18. prosince 2017 [19:37:28] Re :: link
Stenly » uz sem to dlouho nezopakoval, pridej nejakej trojboj at ti zmuzni frame

ja jsem ted solidne rozteklej ptz necvicim, cejtim se hrozne..
 
doreen
18. prosince 2017 [21:49:40] Re :: link
doreen » To tu ještě nebylo! :))
 
čijo
25. prosince 2017 [19:33:42] Re :: link
čijo » Tak konecne jsem pokořil hranici běh 5 km bez zastavení. Jako trvalo mi to, ale mám radost :D teď 10!
 
uri
* 26. prosince 2017 [1:13:18] Re :: link
uri » čijo (19:33:42): super, gratulace!
 
čijo
30. prosince 2017 [20:43:30] Re :: link
čijo » Hele poraďte mi někdo bazál mam 1610kcal. Příjem mam zlehka vyšší,když cvičim. Cvičím 6 dní v týdnu. Jeden den běh 5km a druhý den 15 minut HITT + 30 minut orbitrek 130 tepů + 15 minut 8kg Kettlebell. Cukr,těstoviny,pečivo, sračky nejim. Přijde mi,že se teď už nic moc poslední dva měsíce s cm neděje.Cvičím málo? Mam zařadit víc minut silovýho cvičení?
 
čijo
30. prosince 2017 [20:44:04] Re :: link
čijo » Jako asi ten kettlebell co...15 minut je pro sračky. Když já už vždycky nemůžu :D
 
Sili
30. prosince 2017 [20:52:54] Re :: link
Sili » Ono se to vzdycky po velkým ubytku zastavi pac si telo zvyka na zatez
 
čijo
30. prosince 2017 [20:54:48] Re :: link
čijo » Sili (20:52:54): No s tím jsem počítala, ale dva měsíce už mě začínají celkem štvát. :/ A taky jsem se prostě jen chtěla dozvědět kolik denně by měla holka strávit cvičením.
 
Sili
30. prosince 2017 [20:58:52] Re :: link
Sili » To asi zalezi
Ale on ti nekdo povi, uri nebo binn
Ja se v techhle cislech nevyznam
Navic sem tlusta jako prase takze vlastne ani nemam moc co mluvit

Za chvilku se budes prevlikat za bicem
 
čijo
30. prosince 2017 [21:01:41] Re :: link
čijo » Sili (20:58:52): Ty si pitomá. Ty a tlustá haha.
No já si slíbila, že do léta to bude dobrý. A zatím to vůbec není dobrý. Čim víc sem zhubla, tím hůř se vidím :D
 
uri
* 31. prosince 2017 [0:30:51] Re :: link
uri » čijo (20:43:30): behani a orbitrek jsou totiz dost neefektivni cviky na paleni kalorii. Dobrej zacatek, ale ted si potrebujes zacit davat vetsi kapky ')
 
čijo
31. prosince 2017 [7:42:41] Re :: link
čijo » uri (0:30:51): Tak kardio chci mít zařazeny do toho týdne tak jako tak. Takže doporučujes jenom silovej?
 
uri
* 31. prosince 2017 [7:50:31] Re :: link
uri » čijo (7:42:41): koukam na to jeste jednou, sem nejak prehlid HIIT, v tom pripade si akorat naloz vic toho HIIT, misto 15 minut si dej 45, potrebujes si jednoduse nalozit vic, aby ses zase posunula, to je ocekavanej stav ')
 
čijo
31. prosince 2017 [8:03:16] Re :: link
čijo » uri (7:50:31): já právě četla, že HIIT by se měl cvičit max 20 minut :(
 
uri
* 31. prosince 2017 [8:07:03] Re :: link
uri » čijo (8:03:16): nesmysl, vic pohybu rovna se vetsi spotreba kalorii. Ja delam HIIT 2 hodiny skoro v kuse, kdyz mam po sobe box a muay thai a jak mi to pekne rysuje
 
čijo
31. prosince 2017 [8:13:36] Re :: link
čijo » Ok tak od příštího týdne zvýším HITT a dám víc toho silovýho. No sem zvědavá.

To je stejně hrozný jak člověk pořád musí přidávat :)) ty poslední kg a cm to je takovej voser.
 
uri
* 31. prosince 2017 [8:19:47] Re :: link
uri » čijo (8:13:36): bez prace nejsou kolace ')
 
uri
* 31. prosince 2017 [8:53:42] Re :: link
uri » mimochodem, ten HIIT si dej 2x20 klidne mezi to to hod nejakej lehkej vyklus nebo orbitrek. Lepsi si to trochu rozlozit, ale to imho taky individualni, ja radsi na jeden zatah osobne
 
čijo
31. prosince 2017 [9:17:20] Re :: link
čijo » Já to dám rovnou.


A myslíte, že musím držet ten jeden den bez sportu na regeneraci? Dneska mám mít klid, ale cejtim se taková nesva a šla bych běhat třeba. Už mě nebaví nic nedelat
 
uri
* 31. prosince 2017 [9:25:24] Re :: link
uri » čijo (9:17:20): lehkym vyklusem nic nezkazis ani na regeneracnim dni, spis je jde o nejakou dlouhodobou konzistenci. Spousta lidi do toho jde po hlave a cvici tak moc, az je to kontraproduktivni, na to nase poskakovani staci dobre spat ')
 
utubutu
* 31. prosince 2017 [9:34:50] Re :: link
utubutu » A pro lamy jako jsem ja. Potrebuju dostat silu do rukou, abych se neklatila driv nez zbytek lidi pri cvikach v jogovy strese. Napada vas nejaka aktivita, kromě tahani tasek s nakupem, jak toho v domacim prostredi docilit?
 
čijo
31. prosince 2017 [9:37:40] Re :: link
čijo » uri (9:25:24): no jako díky bohu, těch 6 hodin za noc spím. Baruna je hodna
 
čijo
31. prosince 2017 [9:37:57] Re :: link
čijo » utubutu (9:34:50): kettlebell :D
 
uri
* 31. prosince 2017 [9:44:36] Re :: link
uri » utubutu (9:34:50): co je jogova strecha? ')

na cem padas? ja valcil dlouho se slabouckyma ramenama na zacatku a to se nejak samo bouchanim do pytle, nicmene sem tomu sel naproti klikama a shybama
 
utubutu
* 31. prosince 2017 [11:39:42] Re :: link
utubutu » Tohle:
https://www.yogapoint.cz/wp-content/uploads/2016/10/pes-hlavou-dolu-645x430.jpg
Takhle to jeste jde, ale kdyz v tom mas byt 5 minut a hybat nohama a presouvat teziste, tak trpim.
Ono by to slo lip, kdybych propla lokty a drzela to kostma, ale nejsem sebevrah, tak na to jdu svalove a tim min toho zvladnu.
 
uri
* 31. prosince 2017 [11:47:51] Re :: link
uri » utubutu (11:39:42): sem si to schvalne zkusil, kdyz poradne narovnam zada a zatahnu lopatky, jak pisou a mam propnuty ruce, tak je to podstatne lehci, nez kdyz to budes tahat silou a nerouzmim, proc to chces delat jinak, nez mas ')

Nicmene pri tahani silou to jde cely pres ramena, coz znamena, kliky a stojky ')
 
utubutu
* 31. prosince 2017 [13:07:05] Re :: link
utubutu » No kdyz ruce propnes uplne, tak se ti lokty otevrou dopredu a pak to drzi kosti. Kdyz srovnas lokty tak, aby byly otevreny k sobe, tak zabiraj svaly a nenici se asi chrupavky nebo nevim co. A pak to stoji, logicky, vic namahy.
 
uri
* 31. prosince 2017 [13:16:11] Re :: link
uri » utubutu (13:07:05): to je mimo moji oblast zkusenosti uz... kazdopadne odpoved na tvoji otazku jsou ramena a kliky ')
 
utubutu
* 31. prosince 2017 [13:29:12] Re :: link
utubutu » Dik, ty kliky se nabízí temer samy :)
 
Sili
31. prosince 2017 [13:59:06] Re :: link
Sili » Pripadne plank na sto zpusobu
 
Stenly
* 9. ledna 2018 [0:29:37] Re :: link
Stenly » nikdy by me nenapadlo jak nestastnej budu, kdyz nebudu moct delsi dobu zvedat neco tezkyho.. nejtezsi co ted muzu jet jsou goblet drepy s 20kg kettlebellem, jedu jich sto obden a nebavi me to.. to se muzu uz rovnou dat na kardio :(

no, stejne musim zatic behat kvuli potencialnim prijimacum... I don't wannaaaa
nejvic se mi to samozrejme hnusi, ptz zadny kardio nemam a pobliju se :)
 
jen příspěvky od:
(zastavit refresh) << (na vršek) (nahoru) :: 1-20 z 7074 :: dolů dospod >>
vse o cviceni, (ne)zdravem jidle, hubnuti, pribirani, ...

:: homepage
vlastník: annie ::
60 odběratelů ::