::R@keta >> Generation Web Vol.2>>

nástěnka vse o cviceni, (ne)zdravem jidle, hubnuti, pribirani, ... --- stats --- home

více...
18. července 2019 [20:12:51]
Rakeťáci © 2008-2012
(nápověda)
(starý úvod)
příspěvky jsou zobrazené od nejstaršího
jen příspěvky od:
(zastavit refresh) << (na vršek) (nahoru) :: 1-20 z 7639 :: dolů dospod >>
uri
* 24. června 2019 [11:33:18] Re :: link
uri » uff, no jako se vsim, baby steps, ja zacal tim, ze sem se naucil nejdriv chodit brzo spat kazdej den, to vstavani brzo pak prislo nejak prirozene samo

clovek si opravdu dokaze zvyknout na vsechno, hlavni je vydrzet
 
Stenly
* 24. června 2019 [12:48:48] Re :: link
Stenly » rano nedavam absolutne nic.. vetsinou secmi chce jit neco delat tak v 9 vecer
 
doreen
24. června 2019 [12:59:18] Re :: link
doreen » Lord_Palda (9:43:16): hard u postele jsou dobrý nápad :) hodinky nemám a budík mě vstát nedonutí :/

problém je, že jsem totální sova a ideální čas pro jakoukoliv aktivitu je pro mě právě taky tak 9 večer, takže s chozením do postele bojují.. ale je to o zvyku

kdysi jsem chodila do práce na 10 a předtím na 7 plavat a šlo to, ale jednak na nějaké větší výkony fakt nemám ráno kapacitu a druhak jsem pak práci usínala.. Ale říkám si, že když bych si dala jen zlehka rozcvičku, tak by to mohlo fungovat.
 
doreen
24. června 2019 [12:59:29] Re :: link
doreen » *hadry
 
uri
* 24. června 2019 [13:16:01] Re :: link
uri » ja sem prave dospel k zaveru, ze takhle vecer uz nejsem nijak produktivni, akorat ztracim cas koukanim na picoviny apod.

doreen (12:59:18): ranni rozcvicka, treba 10 minut na zacatek, zni rozumne, pak muzes postupne pridavat cviky/zatez
 
helvete
24. června 2019 [16:16:52] Re :: link
helvete » Ja jsem taky sova, ale decka me donutila a melatonin mi pomohl usinat driv, a kdyz to vyjde, tak naopak rozhybat se rano mi doda spravnej endorfinovej boost do celyho dne... Ale jako mam navaly, treba mesic, kdy mi to funguje, pak se jednou dvakrat blbe vyspim, chytnu rymicku a jsem mesic dva zas rozbitej :\
Ale kdyz mi to obcas funguje, tak se v tom rezimu citim fakt dobre :)
 
uri
* 25. června 2019 [3:43:58] Re :: link
uri » helvete (16:16:52): haha, mam stejnej problem, kdyz se mi do toho prisere rymicka nebo dovolena apod. s nejkayma gestama, tak je cela rezie v prdeli a trva mi tydny najet zpatky na ten rezim, jak ho jeste nemam zakorenenej
 
utubutu
* 25. června 2019 [5:51:19] Re :: link
utubutu » Ja chodim rano, pro me je to utopie jit po praci. A taky mi to dava ten boost jako helvetemu.
Chodim spat brzo a pak mi taky tolik nevadi vstat pred sestou. A bicem pro me je se prihlasit na tu lekci jogy, kterou z 95 % rano uz nezrusim. A taky se s nekym dohodnout, tim se pak drzime v sachu navzajem.
 
uri
* 25. června 2019 [6:59:48] Re :: link
uri » utubutu (5:51:19): mit kamose je nejlepsi, to vzajemny hecovani dela hodne ')
 
doreen
25. června 2019 [7:17:08] Re :: link
doreen » Tak dneska 3,5km, protažení, meditace a jedeš :)) žádný nával energie teda rozhodně necítím, nejradši bych si šla lehnout, ale sušička je v peříčku, tak hlavně aby to nebylo poprvé a naposled :D

a s tím spaním.. mně pak prostě přijde, že sotva přijdu z práce a vyřídím si nějaké povinnosti typu vaření oběda na další den atd, tak bych šla pomalu spát...
 
uri
* 25. června 2019 [7:35:15] Re :: link
uri » doreen (7:17:08): hehe dobrety! tak at to vydrzi ')

ad spani, me to taky tak na zacatku prislo, ale pak sem si fakt sednul na hajzl a premejslel jestli neco z toho co by jakoze ma chybet je nejakym zpusobem produktivni. Nerikam, ze lidi nemuzou bejt takhle vecer po desaty produktivni, urcite jich je spousta, ale v mym pripade to fakt bylo jen zabijeni casu na ukor spanku.
 
doreen
25. června 2019 [8:15:40] Re :: link
doreen » * dušička xD

Ještě se ukázalo, že neteče tepla voda, takže to bylo i s otužováním :))

No tak samozřejmě.. Já právě většinou věnuju aspoň chvilku nějakému že svých tvůrčích koníčků, takže pocit produktivity mám. Ačkoliv vím, že je kolikrát poměr cena/výkon úplně na hovno. Plus se kolikrát s kolouchem sejdeme doma až třeba v 7 nebo v 8, tak chci mít pocit, že jsme měli nějaký čas spolu. Ale tam je fakt, že to často není úplně kvalitní společný čas a bylo by lepší si vyhradit nějaký večer na ferový randíčko, a dohnat to pak o víkendu, což stejně děláme. Jen se úplně nechci dostat k tomu, že si budu všechno plánovat, protože mě pak stresuje, když všechno nejde podle plánu :D
 
Lord_Palda
* 25. června 2019 [9:42:57] Re :: link
Lord_Palda » Jinak kdyby někdo chtěl, mám na stole garmin fenix 1 které už nepouzivam a je mi líto že jen leží.
 
wwriter
25. června 2019 [11:46:31] Re :: link
wwriter » Pořád čtu, že máte problém vstávat na šestou. Asi je to vážně zvykem, protože vstávám každý den od jara do podzimu ve 4:00, do 5:45 makám na zahradě, což je lepší jak kdejaká rozcvička. Těch dřepů a ohybů nespočítaně. Pak šichta 6:00 - 14:30. Odpoledne bych neudělal dva kroky navíc a večer místo výklusu, stačí zalít celou zahradu. :)
 
uri
* 25. června 2019 [11:51:25] Re :: link
uri » wwriter (11:46:31): dyt na to ani nevidis takhle brzo rano ne? ')
 
Sili
25. června 2019 [12:14:25] Re :: link
Sili » Tak kdybych koncila 14:30 tak vstavam taky klidne ve ctyri:D
 
wwriter
25. června 2019 [13:48:41] Re :: link
wwriter » rozednívá se někdá kolem půl čtvrtý.
 
Lord_Palda
* 1. července 2019 [7:26:39] Re :: link
Lord_Palda » Fyzioterapie a nové běžecké boty jsou zázrak. Po dlouhé době 5 km bez bolesti. O tom, že víc km nevydržím taktně pomlcim
 
uri
* 1. července 2019 [8:11:08] Re :: link
uri » Lord_Palda (7:26:39): co mas za botky? ')
 
Lord_Palda
* 1. července 2019 [10:15:02] Re :: link
 
uri
* 1. července 2019 [11:19:53] Re :: link
uri » Lord_Palda (10:15:02): maj docela ticc podrazku, to mas schvalne na fyzio?


ja si koupil zavodni NB Hanzo (meli v akci v outletu) a v zasade v nich neda behat pres paty a maj jen 4mm drop, coz je znacka ideal pro me.
 
binnmode
1. července 2019 [11:48:33] Re :: link
binnmode » pro hlubsi squat
 
Lord_Palda
* 1. července 2019 [13:28:55] Re :: link
Lord_Palda » uri (11:19:53): mají podporu pro vnitřní klenbu, což mám na pronaci (kterou teď řešíme)

Než ostatní parametry je pro mne dulezite, že po 2.5 km nemusím přestat protože mně bolí kolena :D

Ale tak malý drop je spíš na tempo než na objemy, nebo ne?
 
uri
* 1. července 2019 [13:39:45] Re :: link
uri » Sili (11:51:47): noice, prave resim nejaky sportovni boty s gripem na ty moje roadtripy. Mam jen mestsky a to klouze vsude. Ty nike vypadaj pouzitelne.

Lord_Palda (13:28:55): aha, rozumim

no ja neumim behat pomalu, jogging me vylozene sere, takze celej zivot beham vsechno rychle... tempicko co mi plice dovoli (neni to moc po dekade krabky denne lol), protahlej krok pres spicku a sebetryzen, kde na konci zvracim plice '))
 
uri
* 4. července 2019 [12:34:05] Re :: link
uri » jinak se musim priznat, ze to ranni behani me nejak preslo... porad rano cvicim, ale to behani zajebavam casto '/
 
uri
* 8. července 2019 [14:30:59] Re :: link
uri » uuuu ufc239 :3
 
Stenly
* 9. července 2019 [8:41:22] Re :: link
Stenly » dopiici to byla karta.. nwjvic me dostal ten askren, takhle dementne jsem sel po strhu naposled ja po jedenacti pivech pres cely hells bells :D
 
uri
* 9. července 2019 [8:49:20] Re :: link
uri » Stenly (8:41:22): kek XDD
 
uri
* 9. července 2019 [14:16:44] Re :: link
uri » ha, konecne mam vymluvu, proc nedelat dealift... uprimne sem pussyshit a videl az moc lidi si tim zkuvit zada a proto sem se tomu zdycky vyhejbal '))

Strongman Robert Oberst Says You Shouldn't Do Deadlifts | Joe Rogan
 
binnmode
9. července 2019 [14:18:45] Re :: link
binnmode » proto se dela misto toho DL s hexbarem
 
binnmode
9. července 2019 [22:57:49] Re :: link
binnmode » Dneska jsem byl s kolegou z byvale prace na conce. Platil si trenera, klasickyho sypanyjo bodybuildera.
Takze vysledek tkovy, ze se nadechuje do hrudniku only, pri rumunskym dl ztraci stabilitu a u drepu jde stezi pod paralel, ale kolena jdou k sobe, nema pod kontrolou chodidla atp. Ze si vazne nekteri treneri dovoluji nechat si platit
 
uri
* 13. července 2019 [4:06:28] Re :: link
uri » mimochodem, po mesicich zkoumani a ladeni, nejvic cviku na moji ranni rutiny sem si odnesl z tohohle YT kanalu respektive primo z tohohle jejich playlistu

po tech par mesicich co to delam to velmi vyrazne spravilo a zlepsilo vsechny problemy z nekolika let sezeni u kompu a jeste k tomu blbe... kulaty ramena, ochably bederni svalstvo, slabej krk a hrbeni se

https://www.youtube.com/playlist?list=PLjLlxX-iKW8_9pVDB_VExXFOf80vZk4jd
 
binnmode
13. července 2019 [12:13:34] Re :: link
binnmode » tak se podel o tvoji finalni rutinu?
 
uri
* 13. července 2019 [13:44:31] Re :: link
uri » binnmode (12:13:34): na to nemam cas to sepisovat (sem linej, nevim jak se to menuje ani cesky ani anglicky a lovit to v tech videich se mi nechce) '))

ale asi si to budu chtit nejak zkompilovat na dovolenou, tak se podelim, az/jestli to vyplodim ')
 
utubutu
* 13. července 2019 [15:05:41] Re :: link
utubutu » Ja jsem mrkla na jedno a vyplynul mi z nej dotaz na mistni znalce.
Pri prknu me vzdycky v joze upozornuji, ze se nemaji loketni jamky vytacet od hlavy, ale smerovat k sobe z vnitrni strany. Tim clovek zapoji svaly, zatimco se "zamknutymi" lokty smerem ven drzi vahu tela jen kosti a to neni dlouhodobe udezitelne. A ten pan na tom videu to ukazuje naopak...
 
binnmode
13. července 2019 [16:19:04] Re :: link
binnmode » Ktery video to je?
 
utubutu
* 13. července 2019 [18:16:37] Re :: link
utubutu » Jako chapu, ze je natoceny jinak, nez kdyby delal klasicky prkno, ale stejne mi prijde, ze ma ten kloub zamcenej.
 
uri
* 14. července 2019 [2:58:20] Re :: link
uri » utubutu (18:16:37): hmmm, snad to napisu srozumitene, ale v zasade v pri planku mas statickej vzpor, kdezto u tohohle jde o mobilitu a vetsinu vahy drzi noha, ne ruka zaprena do zeme a zaroven chces to prso/rameno protahnout, kdyz zvedas tu druhou ruku nahoru, takze tim otocenim to krasne otevres.

tl;dr pri planku posilujes - zatinas sval, pan na videu protahuje - natahujes sval
 
jen příspěvky od:
(zastavit refresh) << (na vršek) (nahoru) :: 1-20 z 7639 :: dolů dospod >>
vse o cviceni, (ne)zdravem jidle, hubnuti, pribirani, ...

:: homepage
vlastník: annie ::
62 odběratelů ::